I've got the travel bug. - Reisverslagen van Martine Stals - WaarBenJij.nu I've got the travel bug. - Reisverslagen van Martine Stals - WaarBenJij.nu
I've got the travel bug.

Querido bloggers,

Hier volgt een klein woordje uitleg over de plannen van m'n nieuwe reis:

Het eerste wat ik zei na de terugkeer van mijn reis in 2013 was:
"Nog een keer ! Maar dan met meer vrijheid !"
Door de vele reisverhalen van de reizigers die ik destijds heb ontmoet, stond Colombia direct op n°1 van mijn travel-bucketlist.

Gezien de mogelijkheid om een avontuurlijke oversteek van Panama naar Colombia per boot te kunnen maken, heb ik gekozen om Panama erbij te nemen. Eveneens met de reden dat er weinig bekendheid is over dit land, gaf het me des te meer kriebels om het te ontdekken.

Een 3-tal weken zal ik een korte rondreis maken in Panama. Dan volgt er de avontuurlijke boottocht van Panama (Carti), via de San Blas eilanden tot Colombia (Zapzurro). De overige 7 weken zal ik besteden om het mooie, avontuurlijke maar gastvrije Colombia te ontdekken.